Consumenten claim!
Beste Lezer,
Als vervolg op mijn blog van vorige week de uitleg hoe en wanneer je een claim kunt indienen!
Iedere consument die de afgelopen jaren een telefoonabonnement met toestel heeft afgesloten, kan meedoen, geldt dus niet voor zakelijk afgesloten contracten. De enige voorwaarde is dat het moet gaan om een abonnement met een zogenaamde all-in-prijs waarbij de kosten in verband met het toestel niet apart zijn genoemd. Het maakt niet uit of het abonnement nog loopt of al is beëindigd. U hoeft zich maar één keer aan te melden om met meerdere abonnementen te kunnen meedoen. Bij voorkeur heeft u het toestel nog in uw bezit, maar u kunt ook meedoen als u dit niet meer heeft. Het maakt niet uit of uw toestel oud, versleten of kapot is. Stuur uw toestel niet aan ons op, maar wacht op instructies hoe u uw toestel kunt teruggeven aan uw provider. Op basis van de tot nu toe beschikbare informatie hebben in ieder geval de volgende providers abonnementen met een all-in-prijs verkocht. Let op: deze lijst kan nog worden uitgebreid en bepaalde providers horen bij elkaar.
- KPN Onder KPN vallen tevens Telfort en Hi
- T-mobile Onder T-mobile valt tevens Ben
- Vodafone Onder Vodafone valt tevens Hollandsnieuwe
- Tele2
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de ruimte” bericht” helemaal onderaan het blog bericht en plaats dan de reactie.Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
Met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht