Hoeveel kost het jou bedrijf, wanneer internet en/of telefonie uitvalt?
Beste Lezer,
De grote storing bij Vodafone en KPN heeft vorige week veel te weeg gebracht. We zijn allemaal enorm afhankelijk van internet en telefonie en als iets of niets het doet, zijn we niet alleen onthand, maar kost het ons als bedrijf een hoop.
Alles bij 1 provider biedt veel voordelen, gemak, veiligheid, overzicht en vaak ook een besparing. Toch zitten daar ook gevaren aan.
Je kunt naast hetgeen wat je hebt afgesloten voor telefonie en internet eens nadenken over een back-up voor een internetlijn. Eigenlijk is het een eenvoudige rekensom.
Wat kost het per maand om een extra internetlijn aan te leggen van een andere provider, zodat je kunt overschakelen indien één van de twee niet werkt?
Wat kost het je wanneer enkele uren of dagen je internet niet werkt?
Een eenvoudige internetlijn kost ongeveer 40,00 per maand en zorgt ervoor dat je altijd een back-up hebt, wanneer het internet uitvalt. Zo kun je ook de telefonie weer werkend krijgen. Dus eigenlijk ben je dan volledig weer online.
De telefonie kan ook doorgeschakeld worden , maar dat betekent, dat je alleen maar bereikbaar bent op bv één mobiel toestel en iedereen moet uitbellen via zijn of haar mobiel.
Denk er maar eens over na en indien je wilt weten wat de mogelijkheden en kosten zijn , hoor ik het graag!
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de ruimte” bericht” helemaal onderaan het blog bericht en plaats dan de reactie.Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
Met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht