KPN abonnees met zakelijk belvrij mogen kosteloos opzeggen!
Beste Lezer,
De ACM (Autoriteit Consument & Markt) draagt KPN op om haar abonnees, met een Zakelijk BelBasis abonnement, de mogelijkheid te bieden hun abonnement kosteloos te beëindigen. Eerder dit jaar heeft KPN deze abonnees (vermoedelijk een enorm aantal) omgezet naar een Zakelijk BelVrij Totaal abonnement, mét andere voorwaarden. De klanten die omgezet zijn naar een Zakelijk BelVrij Totaal abonnement kunnen daarom desgewenst overstappen naar een andere aanbieder. KPN moet deze klanten de mogelijkheid bieden hun abonnement kosteloos te beëindigen, omdat deze eenzijdige wijziging van voorwaarden niet aantoonbaar in het voordeel van de abonnee was. In zo’n geval moet een bedrijf de klant de mogelijkheid bieden om kosteloos zijn abonnement te beëindigen. KPN heeft haar klanten deze mogelijkheid niet geboden en daarom draagt ACM KPN op dit alsnog te doen. KPN heeft afgelopen weekend al haar Zakelijk BelVrij Totaal klanten een brief gestuurd. Dit betekent dat al deze klanten vanaf nu contractvrij zijn en kosteloos mogen opzeggen.
Bent u zo’n klant bij KPN of belt u al via een andere aanbieder en wilt u nog voordeliger gaan bellen, stuur dan uw factuur voor een kosteloze analyse!
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de onderstaande comment balk. Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
Met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht