KPN zakelijk gaat digitaal factureren
Beste Lezer,
KPN zakelijk heeft besloten digitaal te gaan factureren. Als je een zakelijke klant bent van KPN zul je of heb je een brief ontvangen waar ze dit in gaan aankondigen. Wanneer je niet reageert zullen ze automatisch over gaan op digitale facturatie. Indien je zakelijke klant bent en de factuur altijd zelf voldoet zorg dan dat KPN een e-mailadres van jou heeft. Ze kunnen anders geen factuur naar je sturen , jij weet niet wat je moet betalen en zo loop je een risico te worden afgesloten of extra incasso kosten te ontvangen. Ook wanneer je de factuur per aut. incasso betaalt is het uiteraard handig om een e-mailadres bij KPN bekend te hebben tenslotte wil je zelf ook weten waarvoor de incasso staat.
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de ruimte” bericht” helemaal onderaan het blog bericht en plaats dan de reactie.
Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht