Nieuwe klanten T-mobile kunnen niet bellen in het buitenland!
Beste Lezer,
Wist je dat je als nieuwe T-Mobile klant de eerste 2 maanden niet kan bellen in het buitenland? T-Mobile heeft dit de eerste 2 maanden van het contract, in verband met fraude gevoeligheid geblokkeerd. Je kunt als klant, enkel door het betalen van een borg bedrag, deze optie open laten zetten. Anders wordt de blokkade pas na 2 maanden automatisch verwijderd.
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de ruimte” bericht” helemaal onderaan het blog bericht en plaats dan de reactie.
Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht