Vette compensatie bij storingen!!!!!!!! ;)
Beste Lezer,
Nou ja…….
Consumenten en zakelijke klanten krijgen vanaf 1 Juli 2017 financiële compensatie voor storingen van telefonie, televisie en internet. Dit is door een wetswijziging verplicht geworden.
Omdat internet en telefonie als onmisbaar worden gezien, leiden ze tot persoonlijk ongemak en gevolgen voor de gehele economie! Een minimum compensatie van € 1,00 is wettelijk vastgelegd bij een storing langer dan 12 uur. Bij een storing tussen 12-24 uur heeft de klant recht op tenminste 1/30 deel van de maandelijks abonnementskosten enz.
Aanbieders kunnen klanten ook andere vormen van compensatie aanbieden, mits de klant hiermee uitdrukkelijk akkoord gaat.
Mijns inziens nog geen schokkende verandering t.o.v. hiervoor, toen de wet er nog niet was, maar het begin is een stap in de goed richting!
PS. DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk door op de onderstaande Tweet, Like, Share knoppen te klikken, of schrijf hieronder als reactie een vraag over iets wat je nog graag zou willen weten, zodat wij en ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.
Indien je nog vragen hebt over dit onderwerp, stel ze in de ruimte” bericht” helemaal onderaan het blog bericht en plaats dan de reactie.Hier kunnen jij en de mensen in je netwerk ook profijt van hebben.
Met vriendelijke groet,
Alice Scheerder
Er zijn nog geen reacties
Nog niemand heeft gereageerd op dit bericht.
Plaats een bericht