Disclaimer

Hoewel Eye Connection de informatie op deze website met uiterste zorg heeft samengesteld en haar uiterste best doet deze informatie zo actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk te houden, kan aan deze informatie geen rechten worden ontleend. De informatie op deze website kan op enig moment worden aangepast en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde, met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Eye Connection is niet aansprakelijk voor technische of redactionele fouten of omissies die in deze website voorkomen, noch voor eventuele gevolgschade die het resultaat is van het gebruik, de presentatie, het ter beschikking stellen of het tijdelijk niet beschikbaar zijn van deze website.

Het auteursrecht en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de inhoud en vormgeving van deze website komt toe aan Eye Connection. Eye Connection is niet verantwoordelijk voor informatie, afbeeldingen of hyperlinks die door derden op deze website is of zijn geplaatst. Daarnaast is Eye Connection niet verantwoordelijk voor hyperlinks die verwijzen naar deze website vanaf externe websites.

Eye Connection garandeert niet dat aan haar toegezonden E-mails of andere elektronische berichten tijdig worden ontvangen en verwerkt. Verder aanvaardt Eye Connection geen aansprakelijkheid voor gevolgen van het niet of te laat ontvangen of verwerken daarvan.

Faqs

Abonnementen (6)

Kan ik mijn abonnement binnen de contractstermijn naar beneden of boven aanpassen?

In de meeste gevallen kan je een abonnement niet naar beneden, maar wel naar boven aanpassen. Vraag evt. naar de voorwaarden.

Vervalt mijn netwerkactie ( korting) als ik mijn abonnement mag aanpassen?

Ja de netwerkactie komt te vervallen indien er een aanpassing plaatsvindt.

Kan ik mijn abonnement binnen de contractstermijn aanpassen van zakelijk naar privé of andersom?

Ja dat kan met een contractovername, hieraan zijn doorgaans kosten verbonden.

Kan iemand het nummer overnemen binnen de contractstermijn?

Ja, dat kan met een contractovername, hieraan zijn kosten verbonden , die aan de nieuwe contractant worden gefactureerd. Je neemt het contract over incl. de looptijd.

Moet ik mijn contract opzeggen voordat ik over ga naar een andere provider?

Als je zeker wilt zijn van nummerbehoud, is dit niet verstandig. Het nieuwe contract bij de andere provider wordt geregeld met nummerbehoud.

Waarom is er een factuur nodig om te zien welk abonnement het beste is?

Op een factuur staat exact hoeveel er gebeld en ge-sms’t wordt en hoeveel MB’s er gebruikt worden.

Simkaarten (3)

Als ik een nieuwe simkaart krijg , ontvang ik dan ook een nieuw nummer of veranderd het iets aan mijn abonnement?

Nee, alles wordt exact over gezet op de nieuwe simkaart en gaat vlekkeloos in elkaar over.

Als ik een duokaart wil , bestel ik dan een kaartje erbij?

Nee, een duokaart zijn twee identieke kaarten, die de oude simkaart vervangen.

Kan een simkaart ook verkeerd in het toestel worden gestopt?

Nee, dit kan maar op 1 manier, hij kan soms wel iets verschuiven, dus stop hem er recht in!

Toestellen (8)

Zit er nog garantie op een toestel?

Alle toestellen hebben standaard 2 jaar garantie , behalve de Iphone die geven 1 jaar garantie.

Valt val- druk of waterschade onder de garantie?

Nee hiervoor kun je een toestel evt. apart laten verzekeren.

Kan ik een lease toestel ook in eigendom krijgen?

Ja nadat je contract is afgelopen, kun je het toestel kopen tegen een prijs die de provider op dat moment bepaalt.

Waar kan ik een toestel laten maken onder garantie ?

Bij Solid Vision www.solidvision.nl kun je het toestel aanbieden voor reparatie. Iphones dienen aangeboden te worden bij Apple zelf www.apple.nl.

Als ik een toestel bestel hoe snel heb ik het dan in huis?

Een toestel levering duurt 1-2 dagen, mits voorradig.

Komen er nog extra kosten bij de prijs van het toestel?

Een toestel prijs is incl. verzendkosten en auteursrechten voor de muziek.

Past mijn simkaart altijd in elk toestel?

Nee heel veel toestellen hebben afwijkende maten, vraag dus naar welke je nodig hebt.

Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn verbinding?

Doe een kruistest door je simkaart in een ander toestel te stoppen, is het probleem opgelost, is het toestel de oorzaak. Is het probleem niet opgelost ligt het aan simkaart of netwerk.